3 wrz 2012

Wakacje 2012!

Zdjęcia obrazujące chociaż kilka tych najlepszych chwil. Wrocław, Sesje z Karoliną B, robienie czekolady z Karo C, Spacery z Kamilem,Pożegnanie z kiciusiem, Trzydniowy pobyt na Stecówce z Karo. 


Jak wszyscy to wszyscy.


Tegoroczne wakacje uważam za bardzo udane. Jedne z lepszych wakacji, jak nie najlepsze. Oczywiście nie obyło się bez kilku gorszych momentów, kilku łez i kilku sprzeczek, ale to nic.Mimo wszystko te wakacje były cudowne, i naprawdę odpoczęłam przed tym rokiem szkolnym.
W lipcu spędziłam dużo  nad zalewem. Kąpałam się, opalałam, było po prostu bardzo fajnie. Udał się też mój wymarzony wyjazd do Wrocławia, do internetowej przyjaciółki. Szkoda, że tylko na 11 dni, ale lepsze to niż nic. We Wrocławiu spędziłam świetne chwile z Klaudią, poznałam wspaniałych ludzi, zobaczyłam piękne miasto i zakochałam się w jego klimacie, i po prostu we Wrocławiu. Za rok Klaudia wpada do mnie, ale jeszcze przed wakacjami chcemy się spotkać. Było cudownie, wszystko to co działo się tutaj lub we Wrocławiu było świetne. Oczywiście nic nie jest w 100% kolorowe, ale staram się nie dostrzegać negatywów tych wakacji ! :)

Jestem cholernie dobrze nastawiona na ten rok szkolny. Mam w sobie tyle pozytywnej energii, że jest to aż do mnie nie podobne, bo przecież to trzecia klasa, dużo nauki, do tego bierzmowanie, nowy sezon taneczny, i dużo, dużo pracy i nauki, ale mam motywację. Ciekawe na jak długo ?  :)

W szkole w sumie wiele zmian. Nowi nauczyciele. Przychodzi ktoś nowy od Biologii, Fizyki,Chemii,Techniki no i Religii. Wczoraj w kościele "poznaliśmy" nowego księdza, i to chyba on będzie nas uczył. W każdym bądź razie, zapowiada się ciekawie, nowi nauczyciele i w ogóle. Szkoda, że to ostatni rok w gimnazjum z tymi ludźmi, ale postanowiłam, że w tym ostatnim roku chcę przybliżyć te więzi które mnie łączą z ludźmi z klasy ..

No, ja lecę się ubierać szybciutko w spódniczkę, i w ogóle, bo o 8.00 msza na rozpoczęcie  roku a o 9.15 rozpoczęcie w szkole, na którym dowiem się wielu ciekawych rzeczy !
Tak właśnie się czuje. Nie obchodzą mnie haterzy ! ♥

Pozdrawiam- uśmiechnięta  TyŚka~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.