18 sie 2013

I want to change something

Moje motto na wakacje ? Sen jest dla słabych. Rano tak czy siak wstanę jakoś o tej 7.30. Nie chce mi się spać, poza tym mam wenę na pisanie, i prowadzę nocne konwersacje.

Oprócz zmiany osobowości, charakteru, zachowania i tak dalej które powoli następuje w moim życiu, i w najbliższych miesiącach będzie dosyć intensywne przydałoby mi się zmienić też trochę styl. Nie chodzi o to, że chce się dopasować do otoczenia. Nie, nie, i jeszcze raz nie. Nie chcę być klonem numer 243345243 wyglądającym tak samo jak reszta, ale co nieco przydałoby się zmienić. Jednak liceum to jest już inna rzeczywistość, i chcę wyglądać bardziej dziewczęco/kobieco i doroślej. Zresztą, całe gimnazjum ubierałam się bardzo luzacko. Rurki, luzacka koszulka, często męska z jakimś nadrukiem i trampki. Do tego włosy które nie widziały fryzjera od roku, nieogarnięta twarz i ogólnie. Czas na to, żebym zmieniła nieco swój styl ubierania, zadbała bardziej o siebie, i zaczęła wyglądać jak człowiek a nie jak ofiara losu. Nie żebym nie lubiła swojego obecnego stylu czy coś, ale od jakiegoś czasu zaczynam zauważać, że chyba coś jest nie tak, bo powinnam wyglądać bardziej dziewczęco i po prostu lepiej. Też to, że zawsze ubierałam się tak luzacko wpływa na to, że czuje się nieswojo w spódniczce, butach na obcasie czy eleganckim stroju, ale właśnie trzeba to powoli, małymi kroczkami zmieniać.

Wiedziałam, że teraz w moim życiu pozmienia się wiele, ale nie spodziewałam się, że nawet szafa. Może to zbyt powierzchowne patrzenie i tak dalej, ale chce się czuć dobrze we własnej skórze więc trzeba o to zadbać.

Poza tym wstępnie planuję z Klaudią jej wypad do mnie, i mój wyjazd do Wrocławia. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to ona wpadnie do mnie w październiku na weekend, a ja pojadę do Wro w listopadzie.



1 komentarz:

  1. Każdy (z) czasem chce coś w sobie zmienić. Problem w tym, że kiedy już taka ochota człowieka najdzie, to zaczyna myśleć "szkoda, że wcześniej mnie nie ockło" ;)
    Jestem z Tobą! Aktualnie też staram się co nieco w życiu ogarnąć i zmienić ;)
    Pozdrawiam,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.