22 sie 2013

Uroczy dzień !

Witam, witam !

Dzisiejszy dzień jak najbardziej na TAK!
Pospałam do 11, więc sobie wypoczęłam. Trzeba wykorzystać te ostatnie dni wakacji, żeby porządnie sobie odespać i poleniuchować, bo od września będę mogła o tym tylko skromnie pomarzyć. No a potem wybrałam się do Kogoś, bo nie może wychodzić z domu przez kilka dni, bo ma coś z nogą. No i wygłupialiśmy się, przytulaliśmy, potem graliśmy na PlayStation w Need For Speed'a i w When Vikings Attack. Te gry są mega, a ta druga raczej śmieszna ale też fajna. Ja jak zwykle się bardzo emocjonowałam grą, i jak przegrywałam to się wkurzałam, ale za chwilę mi przechodziło. Ale muszę powiedzieć, że takie granie we dwoje jest o wiele fajniejsze i ciekawesze niż granie samemu. A poza tym było bardzo fajnie, i uważam, że to jedne z najcudowniejszych uczuć widzieć szczęście na twarzy ważnej dla nas osoby. No a potem spotkałam się z Anią żeby odkupić od niej część książek do liceum. No i tym sposobem zostało do dokupienia w księgarni trochę książek, ale trochę już mam. Zeszyty kupione, nowy piórnik jest, plecak też jest ogarnięty. Jeszcze muszę iść do fryzjera w wakacje, żeby podciąć końcówki, bo są już naprawdę w tragicznym stanie, i oprócz tego to chyba nic. Chciałam jeszcze się wybrać na małe zakupy, ale jestem spłukana, więc raczej nici z tego. No cóż. Jednak ten dzień był cudowny, i dziękuję za to, że jesteś po prostu ! :*

Obrazki z neta

No prawie dokładnie tak było ;3 


5 komentarzy:

  1. Mój plecak jeszcze nie jest ogarnięty.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja spędzam te ostatnie dni już na szykowaniu do szkoły :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam wszystko ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powrotu do zdrowia temu komuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocha grać na playstation :D
    Musisz mieć ponure życie,skoro na blogu,w któym piszesz o sobie masz taki ponury szablon. Nie chcę Cie obrazić,ale on mi sie po prostu źle kojarzy,niemiło tu ,ale jeśli tak lubisz :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.