5 sie 2013

Niedzielne spotkanie.

Przerwę "serię" postów z Węglówki, bo jednak chcę być też trochę na bieżąco. Ogólnie ciężko jest mi się odnaleźć w domowej rzeczywistości. Pusto mi tutaj bez planu dnia, bez tych wszystkich kochanych twarzy naokoło mnie. Przed chwilą dopadła mnie taka chwila głębokiej tęsknoty i smutku za naszymi nocnymi pogaduszkami, podsumowaniem dnia i odpałami. Ogólnie dopadła mnie tęsknota za wszystkimi ludźmi z którymi spędziłam te dwa tygodnie, ale najbardziej za moją niezastąpioną grupą. Każda z nas była wyjątkowa, i różna, a jednak uzupełniałyśmy się jak mało kto. Po prostu już lepiej nie dało się dobrać. Chętnie bym sobie teraz np. posiedziała na ławce koło ośrodka i pogadała z Sylwią. Po prostu brakuje mi was dziewczyny no. Ale na szczęście już w środę się zobaczymy. Jedziemy na grilla do Kingi, i będziemy tam w naszym pokojowym składzie oprócz Marty która wyjechała, plus kilka "gratisów". Będzie na pewno cudownie.

No a dzisiaj po Mszy okazało się, że Mateusz R. z wyjazdu przyjedzie nas odwiedzić. No więc umówiłam się z Nim,Adą i Adamem, żeby sobie połazić. Najpierw Adaś zaprosił nas do siebie. Posiedzieliśmy na ogrodzie, jedliśmy lody, piliśmy kompot, i gadaliśmy sobie tak ogólnie o wszystkim, przy czym ja podwędziłam Mateuszowi lustrzankę i latałam po całym ogrodzie i cykałam fotki. Po prostu byłam w siódmym niebie wtedy. Potem poszliśmy do Adasia do domu, pograliśmy sobie w bilarda i ja i Ada wygrałyśmy, bo Mateusz wbił czarną, ale co tam, liczy się zwycięstwo. No i potem poszliśmy z Adą żeby odłożyła sobie coś do domu, i pomimo tego, że nie jest to straszny dystans, to troche się naspacerowaliśmy. Po drodze dużo wspominaliśmy, gadaliśmy, cykaliśmy fotki i ogólnie to był strasznie fajny dzień. Ciekawie było spotkać się z kimś z wyjazdu tak poza nim. Ale w sumie świetne jest to, że na wyjeździe były osoby z naszej diecezji, czyli pobliskie miasta, dlatego ze spotkaniami będzie nam łatwiej. No a teraz kilka fotek. Uwielbiam aparat Mateusza ! :D

Wojtuś- brat Adama, słodziak ! 

Adaś i ja 

Nie żeby coś, ale zorientowałam się, że te okulary są krzywe xd





No i tutaj już zaczynają się efekty mojej zabawy lustrzanką ! 



Uwielbiam to zdjęcie ! 










Autorska fotografia do galerii sztuki zatutułowana "Szklany dzbanek z Adą i Mateuszem w tle"



widać podobieństwo czy coś ? ;> 

Lepiej nie zadzieraj, haha ! 


2 komentarze:

Napisz kilka słów od serca.