24 sie 2013

Wyjazd na weekend-pożegnanie lata.

Witam, witam.

Wczoraj byłam u Ciurki i oglądaliśmy Oszukać przeznaczenie 5. Mogę powiedzieć, że film spoko, no a potem wybrałam się na ognisko razem ze znajomymi tam u księdza na ogrodzie w altance. Śmiesznie było, jak zwykle pokopaliśmy trochę piłkę, ale chamsko, bo jak graliśmy w dziada, to zawsze ja stałam w środku koła i próbowałam dotknąć piłki. No a dzisiaj do południa się wyspałam porządnie, a potem poszłam znów do Kogoś, i spędziliśmy miłe popołudnie, nawet bardzo miłe. Ahh, granie w Tekkena, i te moje nerwy, haha, ale chociaż raz wygrałam. No a jutro przed 8 jadę z Ciurką i jej rodzicami na zakończenie lata i nie będzie mnie do niedzieli wieczorem, także na blogu się nic nie pojawi, ale postaram się przywieść dużo zdjęć. Swoją drogą, muszę jechać powywoływać zdjęcia, bo chcę je dać na ścianę :). W przyszłym tygodniu czeka mnie sprzątnięcie porządnie pokoju, dokupienie reszty książek, pójście do fryzjera, pójście na jakąś sesję z Karoliną jak dopisze pogoda. No i chyba tyle..

Aa, swoją drogą. Dzisiaj pożyczyłam sobie od Kogoś książkę "Gra o tron". Słyszałam bardzo dużo opinii o tym, że książka jest bardzo fajna. Ogólnie, chcę tez obejrzeć serial, ale trzymam się mojej zasady, że najpierw książka i wyobraźnia a potem ekranizacja :)

4 komentarze:

  1. Najpierw książki, otóż to. Jak miło słyszeć, że ktoś popiera ten pogląd tak jak i ja :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra zasada :D
    Jeśli chodzi o słynnego "Intruza" to ja najpierw obejrzałam film i teraz mi przykro, bo jeśli sięgnę po książkę, to zamiast własnych wyobrażeń będę miała przed oczami sceny z filmu.
    Mam nadzieję, że dobrze się bawiłaś ;)
    Pozdrawiam,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za gratulacje! :))

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.