6 lip 2013

It's Friday !

No więc dzisiaj wstałyśmy z karo o jakiejś 9. Wcześniej kilka razy się budziłyśmy, ale zasypiałyśmy z powrotem. No i jak już wstałyśmy to sprawdziłyśmy wyniki rekrutacji. Obydwie się dostałyśmy, ale na necie nie ma możliwości wglądu na listę klasy. No więc pojechałyśmy o 10:25 autobusem do szkoły. Jechałyśmy razem z Pawłem,Krzyśkiem i Czają, tyle, że oni wysiadali w centrum, i potem przesiadka. Ja i Karo poszłyśmy do naszej nowej szkoły oddać papiery. Wchodzimy, idziemy zobaczyć na tablicę z listą uczniów. Tam trochę się sprawy pokomplikowały, ale nie z nami. Ja jestem w 32 osobowej klasie, prawdopodobnie 1D, razem z Ciurką, mamy 6 chłopaków w klasie, i mam swoją imienniczkę. Tak to zawsze byłam jedyną Martyną w całej szkole, a teraz nawet w klasie nie będę sama, hah. Karo jest w klasie połączonej z inżynierską, więc 16 osób ma b-ch tak jak my, a 16 mat-fiz. Na liście uczniów w naszej klasie byłam na 18 miejscu, licząc od najlepszych wyników w punktach. To i tak bardzo dobrze. Widziałam już jedną osobę ze swojej klasy, Wiktora. No a pozatym mam w klasie Ciurkę, Weronikę i taką Karolinę, więc znam choć trzy osoby. Miejmy nadzieję, że jakoś się dogadamy i będziemy naprawdę zgraną klasą. Tego sobie życzę. :D

No a dziś po południu była dość spora burza, a ja w tym czasie słuchając sobie na słuchawkach muzyki klasycznej i podziwiając wyładowania atmosferyczne za oknem, w końcu zasnęłam i przespałam całe popołudnie, i dalej chce mi się spać, dlatego się zbieram :)



Taką 3ke na ręce ma Johnny Depp, a mi się ogólnie podoba to długopis poszedł w ruch xd





2 komentarze:

Napisz kilka słów od serca.