3 lip 2013

Wtooorek !

Aloha !

Wczoraj do południa wybrałam się z Olą i Karoliną na zdjęcia. W sumie miałyśmy lekkie opóźnienie i nie wiedziałyśmy gdzie iść, no więc ja zaproponowałam iść na taką ścieżkę w lesie. Po drodze też robiłyśmy zdjęcia. Ja też robiłam zdjęcia moim zenitem na kliszę, a Karo swoim aparatem. Powydurniałyśmy się troche, pośpiewałyśmy [czyt. pofałszowałyśmy],no i zdjęcia też są niczego sobie. No a potem poszłyśmy w stronę takiego jakby parku, i tam usiadłyśmy na takich dużych kamieniach. Tam też porobiłyśmy sobie zdjęcia, a przy okazji przejeżdżało obok nas dwóch chłopaków, mieli może z 17 lat lub troszkę więcej. I jeden z nich, taki blondyn się spytał nas o drogę, przy czym tak słodko się do mnie uśmiechał, że mi kolana miękły. No a potem jak dalej robiłyśmy sobie zdjęcia, to jechało dwóch facetów, może po 22 lata mieli, i też taki jeden przystojny szatyn do nas "Sesje zdjęciowe?" a my że jasne, bo trzeba korzystać z wakacji i słońca. No ogólnie dzień bardzo udany. Potem wyszłam z Karo,Pauliną,Czają i Pawłem się przejść. Połaziliśmy trochę, potem poszliśmy na boisko szkolne, gdzie cykaliśmy sobie fotki i starałam się nauczyć robić gwiazdę, ale no niestety mi nie wychodzi. Dość szybko się zwinęłam od nich, bo mnie komary chciały pożreć, a Paulina i Karo były popsikane sprejem więc były bezpieczne ;)




To mi się szczególnie podoba, tylko mam dziwnie dłoń.. xd


Chyba nigdy nie wyrosnę z chodzenia po krawężniku .. <3

Słit focia musi być ;3


Super zdjęcie Oli ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.