18 lut 2013

Choroba + bajki !

Ajj, ajj..
Jak mijają mi te dni ferii. Niezbyt ciekawie. Złapała mnie choroba. Początkowe stadium zapalenia oskrzeli. Mam antybiotyk i syrop, i cały ten tydzień muszę zostać w łóżku. No cóż. Mam laptopa, więc mogę leżeć i korzystać z internetu a to wielki plus. Wczoraj wieczór oglądałam "Madagaskar 3", a dziś zaczęłam oglądać "Ralph demolka". Lubię bajki, nie wiem jak wy. Całe dzieciństwo poświęciłam na oglądanie Cartoon network. Potrafiłam nawet wstać wcześniej rano przed przedszkolem, żeby obejrzeć ulubioną bajkę. Szczególnie lubiłam te, których obrazki tu wstawię. Mam 16 lat i lubię filmy animowane i bajki, i co, ma ktoś coś do tego? Tak myślałam, że nie :)

Do północy conajmniej jeszcze posiedzę, bo wtedy zażywam antybiotyk :)


Max i Bloo 0

A mój ulubiony edek to chudy (jakby ktoś nie wiedział to ten w czapce )


zgadnijcie którą byłam ? :D Rudą albo blondyną !

Zawsze byłam nr.3, tą w zielonej bluzie.


Hi, hu, haa.. patrz na klate !

Tom i Jerry ♥

1 komentarz:

  1. o, uwielbiam wszystkie bajki, które są tutaj! <3
    a Ty szybko wracaj do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.