20 lut 2013

Słodki smak dzieciństwa.

Na laptopie znalazłam zdjęcia z dzieciństwa. Przywołują wiele wspomnień. Przy dużym napływie gotówki (czyli nigdy) chcę sobie wywołać duuużo zdjęć. Tych najważniejszych dla mnie, zawierających wspomnienia, lub zdjęcia osób, które są częścią mojego życia, i mam zamiar sobie to nakleić gdzieś na ściane albo coś :) Ahh, słodkie wspomnienie dzieciństwa, kiedy niczym się nie przejmowałam.

Moje najsłodsze zdjęcie ever !

Kochające się rodzeństwo, haha (tylko czasem się nie biliśmy, rzadko)

Fikasz sobie ?!

Ryj jak chomiczek :3

Za mną i Mateuszem wcale nie ma bałaganu, niee :D

Mała dama >.<

To było robione do "agencji modelek" bo chciałam występować w reklamie albo serialu

Chyba moje jedyne zdjęcie na którym jestem z obydwoma babciami..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.