26 lut 2013

Po szkole !

Nareszcie po szkole. Nie działo się nic ciekawego, jakoś przecierpiałam niemiecki. Nie lubię tego przedmiotu. Nie jest trudny, ale go nie lubię, w przeciwieństwie do angielskiego który uwielbiam pomimo tego, że nie umiem dokładnie czasów itp. Dziś wróciłam ze szkoły trochę później, bo byłam poprawić dyktando, z którego dostałam jedynkę. Za pierwszym razem napisałam dużą literę nie tam gdzie trzeba, i powstawiałam wszędzie przecinki. Dziś na poprawie też zrobiłam kilka byków, ale żeby chociaż 3 była.
Teraz biorę się za zadanie z matematyki i ogólne ogarnięcie nauki, chwilkę relaksu, posłuchanie muzyki i dokończenie rysunku dla kolegi.  No i na 18 na upragniony  trening.  Nareszcie !
Ja gdy pomyślę, ze dzisiaj mam trening. Niby nic, ale się stęskniłam za tym wysiłkiem fizycznym.

Lubicie Michaela Jacksona ? Ja lubię i mam do niego wielki szacunek.

Cya !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.