27 lut 2013

Cytatowo !

Witam, witam.

Dzisiejszy dzień w szkole jak najbardziej na tak. To nic, że jedynkę z dyktanda poprawiłam na jedynkę, to nic! Humor mam dobry, nawet bardzo. Jestem cała obolała, haha. Ledwo co siadam, albo wchodzę po schodach. Jednak ostry trening po dwóch tygodniach ferii daje w kość. A teraz spadam poczytać lekcję z historii i pytania do bierzmowania ! :) Aaa, jeszcze bym zapomniała, już czuję powolutku zbliżającą się wiosnę, czuję ją na niebie i w powietrzu, jest bardzo pozytywnie ! :)

A jeszcze nie wiem co mnie tak wzięło, ale dodam kilka cytatów znalezionych na internecie które są dla mnie w pewien sposób ważne, wiążę z nimi wspomnienia lub po prostu uważam je za mądre. ! :) Nie przy wszystkich mam autora, ale nie należą one do mnie.




Głupim nazywa się człowiek, który mając kochającą go osobę odrzuci ją. Robi to dlatego, bo myśli, że potrzebna jest mu wolność, która z biegiem czasu okaże się największym wrogiem.


Tęsknota to chyba najdziwniejsze uczucie na świecie. Z jednej strony obumierasz bo jest tak silna, że nie możesz funkcjonować normalnie, z drugiej strony to dzięki niej uświadamiasz sobie jak bardzo Ci kogoś brakuje.




Nie szukaj ideału - ideałów nie ma. Znajdź kogoś, kto zdenerwuje Cie jak nikt inny. Kogoś, czyj dotyk sprawi, że odlecisz do innego świata. Przy kim nie będziesz chciała udawać nic. 



I nagle w moim życiu pojawił się ktoś, 
do kogo chcę mówić te najważniejsze słowa,

z kim chcę być najbliżej jak się tylko da,
dla kogo mogę zostawić wszystko co miałam,
byle by był.




Czasem piękne rzeczy pojawiają się w naszym życiu z nikąd. Nie zawsze je rozumiemy, ale musimy im zaufać. 




Bo widzisz, prawdziwa przyjaźń nie kończy się nigdy. Nic nie jest w stanie jej zachwiać - żadne kłótnie, wątpliwości czy inne problemy. Nawet odległość nie może być przyczyną do jej zerwania. Kilometry nie są dobrą wymówką do zakończenia znajomości. Bo gdy zależy ci na kimś, starasz się, niezależnie od tego, co was dzieli. Najważniejsze jest to, co was łączy ..




Żegnając swoją największą miłość, nie płacz, ponieważ jego nieobecność ukaże ci to, co najbardziej w nim kochasz.



Jestem słabsza. Potykam się o byle problem, upadając każdym kolejnym razem z większą siłą. Podnoszę się znacznie dłużej. Więcej rozmyślam, każdego wieczora analizuje swoje uczucia i próbuję nadać im nazwę. O północy zdaję sobie sprawę z tego, że jestem kompletnie sama i powoli przestaje dawać radę. Zasypiam, by potem znów rozpocząć walkę o utrzymanie oddechu.



I wiesz co czuję, gdy patrzę na Ciebie? czuję, że unoszę się ponad gwiazdy, a Ty jesteś ich centrum. jesteś tym, który napędza cały wszechświat. dzięki Tobie wszystko nabiera sensu. całe życie, które muszę tu spędzić nabiera kolorów. widzisz? tak właśnie działasz na moją wyobraźnię. i nie potrzebuję kwiatów, romantycznej kolacji przy świecach czy willi z basenem. po prostu przyjdź, pocałuj i powiedz, że tęskniłeś, gdy nie było mnie obok.



To jest taka tęsknota, o której oni nie mają pojęcia.



Przy­jaźń nie uleczy dep­resji,po­może jed­nak bez­pie­cznie ją przeżyć.


Najbardziej przerażającym dźwiękiem na świecie jest bi­cie włas­ne­go ser­ca. Nikt nie lu­bi o tym mówić, ale to praw­da. Jest to dzi­ka bes­tia, która w sa­mym środ­ku głębo­kiego strachu do­bija się olbrzy­mią pięścią do ja­kichś wewnętrznych drzwi, by ją wypuścić.



Sam tworzysz swój wszechświat krocząc przez życie.



Kieruj się na księżyc. Nawet jeśli nie trafisz, wylądujesz wśród gwiazd.


Pier­wsza miłość była, jest i będzie...Na­wet zgaszo­ne uczu­cie może pod­nieść się z po­piołów i zapłonąć ponownie.


Pier­wsza miłość wy­daje się być cu­downą, jed­nak naj­częściej od­chodzi, by od­rodzić się na no­wo, bar­dziej doj­rza­le, mniej zachłan­nie, bar­dziej to­leran­cyjnie i cier­pli­wie.


Nau­czmy się bu­dować im­pe­rium nieśmier­telnych uczuć.




1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.