21 lut 2013

Przyjaciele.

Gdyby nie oni, upadlibyśmy na dno i się z niego nie podnieśli. To dla nich chcemy stawać się lepszymi ludźmi, to oni pomagają nam poradzić sobie z tym, z czym nie dajemy rady sobie sami.Przyjaciele. Nie wiem co zrobiłabym bez nich. Bez nich życie byłoby puste.Wiąże z nimi tyle wspomnień.Tych dobrych jak i złych. Pamiętam akcje podczas których płakaliśmy ze śmiechu, ale też te, kiedy nie wszystko szło zgodnie z planem i leciały łzy. Pamiętam te momenty kiedy ich zawodziłam. Staram się ich unikać, ale jeszcze dużo mi brakuje do tego. Czasem sobie myślę, że nie zasługuję na ich przyjaźń. Że nie powinni mi dawać tego co mi dają, bo nie zasługuję, bo często nie zachowuję się jak przyjaciel. Mimo wszystko dla nich chcę walczyć ze złymi cechami swojego charakteru. Nigdy nie odpłacę im się za to, co dla mnie robią. Takiego długu wdzięczności nigdy nie spłacę. Dziękuję za to, że ich mam. Że pomagają mi radzić sobie z tym całym syfem na tym cholernym świecie. Przepraszam ich, za to, że nie zawsze zachowuje się tak jak powinnam, nie zawszę ich szanuję i że nie zawsze okazuję swoją wdzięczność. Bez nich  nie poradziłabym sobie tutaj, bo są sytuacje, że staje się bezradna. Jednak pomimo wszystko oni są. Zawsze byli i będą. Nie ważne co będziemy musieli przejść razem, nieważne w jakie bagno wdepnie któreś z nas, to oni są. Jeśli jesteś czyimś przyjacielem, to nie przestajesz nim być nigdy. Nieważne co by się stało, jak potoczyłyby się relacje między wami. Przyjaźń to nie jest coś na chwile. Jeśli przyjaźń się kończy, to możesz być pewny, że to nie była prawdziwa, szczera przyjaźń, tylko chwilowe przywiązanie do osoby. Dziękuję tym przyjaciołom którzy zawsze będą, są i byli. Dziękuję za każde słowo otuchy ale też za to, że potrafią czasem walnąć mnie w twarz, żebym się opamiętała. Żałuję tego, że jedna przyjaźń mi się sypie. Nie chcę tego, i mam nadzieję, że jakoś da radę to naprawić, ale zobaczymy jak to się potoczy. Mimo wszystko chciałabym ją uratować.

Gdyby nie przyjaciele, upadłabym na samo dno i nie miała chęci się z niego podnosić. Kocham swoich przyjaciół. I nie oddałabym nikomu za żadne skarby .!

gif z internetu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.