1 lut 2013

Podsumowanie stycznia.

Postanowiłam, że co miesiąc będę robić podsumowanie miesiąca.

Co wydarzyło się w styczniu ?

 Bardzo fajny sylwester. Dziękuję za tą noc :)

3 stycznia zakończył się mój związek z Kamilem, i nie ma co ukrywać tego przed światem, stało się to się nie odstanie. Dziękuję za te wspaniałe 13 miesięcy razem, dziękuję za każdą chwilę spędzoną razem, każdy uśmiech i łzę, przepraszam za moje humorki i krzywdy wyrządzone z mojej strony. Nauczyłeś mnie bardzo wiele. Spędziłam z Tobą najcudowniejsze chwile mojego życia, i mam nadzieję, że nasz kontakt się całkowicie nie urwie, bo pisanie z Tobą sprawia wiele radości. Życzę Ci znalezienia drogi do prawdziwej miłości i szczęścia, i w sercu życzę sobie tego samego. Ten związek wiele mnie nauczył, przede wszystkim nauczył mnie kochać :) Jeszcze raz dziękuję !  I nigdy nie zapomnę o tym co nas łączyło, i przede wszystkim o Tobie :)

A co do mojego nastroju. No wiadome jak to po rozstaniu. Ból, tęsknota. Niestety takie jest życie, nie wszystko jest kolorowe. Trzeba podnieść głowę do góry i iść dalej. Już jest trochę lepiej, to oczywiste, że jeszcze przez długi czas będę tęsknić, ale nic nie trwa wiecznie. Będzie dobrze. :)  Dzięki spotkaniom z Metanoią nauczyłam się bardzo ważnej rzeczy. Nie wszystko co na pierwszy rzut oka wydaje się złe i bolesne musi takie być. Być może tak będzie lepiej, może odnajdziemy się w tym całym świecie bez siebie, jako kumple, przyjaciele :)

W szkole wystawiono nam oceny na półrocze . Miałam kilka dni zwątpienia, kiedy chciałam rzucić to wszystko i iść spać, jednak chcę skończyć gimnazjum z dobrą średnią i staram się o dobre oceny, muszę się przyłożyć, mimo że dopiero początek semestru, ale wolę przepracować cały i porządnie, żeby się lepiej przygotować do nowej szkoły, niż pracować ostatnie kilka tygodni i nic nie umieć.

Treningi taneczne w porządku. Niestety odpadł pierwszy festiwal w tym sezonie, ale za to weźmiemy udział w innym, więc przygotowania idą pełną parą. Lekkie problemy ze strojem, ale powoli to wszystko ogarniemy.

W styczniu, kilka dni temu miała też urodziny moja przyjaciółka Klaudia. Wszystkiego najlepszego siostra !


Ogólnie pierwszy miesiąc 2013 roku minął pod znakiem zapytania i smutku, jednak powoli wszystko wraca do normy, i wiem, że tak obydwojgu nam będzie lepiej :)

Proszę niech kolejne 11 miesięcy tego roku będzie szczęśliwe i pełne dobrych wydarzeń dla mnie, moich przyjaciół i ważnych dla mnie osób :)


"Miłość zmienia ludzi, na lepsze bądź gorsze. Możesz spojrzeć na nią jak na szansę, która zmieni Twoje życie. Najlepszy rodzaj miłości pozwala Ci dorosnąć"

Napewno przez tą miłość zmądrzałam i trochę dojrzałam. Dalej jestem głupiutką nastolatką, jednak zaczynam dojrzalej dostrzegać niektóre rzeczy, sytuacje. A przede wszystkim, zauważyłam błędy w swoim zachowaniu, których chcę unikać, które motywują mnie do pracy nad sobą. Dziękuję za wszystko, to było najlepsze co mnie do tej pory spotkało :)



1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.