23 lut 2013

Wiosno ! Przyjdź !

Tak cholernie tęskni mi się za wiosną !
Mam już dość takiej pogody, która wprawia mnie w beznadziejny nastrój. Potrzebuję słońca, trochę zieleni. Chcę odżyć, tak samo jak te wszystkie rośliny. Modle się o pierwsze wiosenne promienie słońca, o dodatnie temperatury, o brak śniegu, o lekki wietrzyk, o pąki na drzewach i młodą zieloną trawkę. Chcę już móc schować zimową kurtkę wgłąb szafy, chcę założyć lekkie wiosenne buty i spędzać czas na dworze, żeby choć trochę oderwać się od szkoły, która od tego poniedziałku ruszy pełną parą. Po feriach nie ma już przelewek z nauką. Powtórki do egzaminów, zdobywanie dobrych ocen. Dam radę. Postawiłam sobie cel, że ukończę gimnazjum z czerwonym paskiem na świadectwie i dopnę swego, zobaczycie !

A przeglądając po południu blogi które obserwuję trafiłam na świetną akcję na blogu u Kopnij-to. Polega ona na tym, żeby poświęcić jeden post na swoim blogu na przywołanie wiosny. Wstawiam kilka zdjęć wiosny które mam na dysku. ! Wiosno, proszę przyjdź ! (Zdjęcia robione w okresie marzec-maj)


Ja chcę na rolki ! 

Dodaj napis

Karo pewnie mnie zabije, ale kocham to zdjęcie ! 


Ahh, ten piękny widok z pokoju brata. Ale trawa się już zieleniła♥


Szlaban w tle popsuł wszystko. Ahh, ten pamiętny spacer z Karoliną i jej psem.. Nigdy nie zapomnę.



Jak oberwałam tym naszyjnikiem w głowę to było tylko jedno wielkie "ała"
Wiosno przyjdź !

1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.