7 sty 2013

4. Zmiany.

Dziękuje Karolina. Za rozmowę, i uświadomienie mi paru rzeczy, jutro też pogadamy. To mi pomaga. Mam nowe, jedno z najważniejszych postanowień na ten rok. I to nie jest postanowienie, tylko cel, który muszę osiągnąć. I nie ma sprzeciw. Muszę to osiągnąć. A więc postanowienie to brzmi.

Nie być egoistką.

Muszę przestać zwracać uwagę tylko na czubek swojego nosa. Przestać patrzeć tylko na swoje korzyści, na to jak ja się czuję, co jest dla mnie najlepsze, czego chcę. Muszę otworzyć oczy, i zauważyć ludzi, którzy chcą do mnie dotrzeć, a ja ich odrzucam, bo widzę tylko swoje potrzeby. To mnie zabija, ten egoizm. Odbiera mi to, co dla mnie najcenniejsze. Nie mogę na to pozwolić. Będę nad sobą pracować, aż w końcu mój egoizm będzie tak mały, że moi znajomi, przyjaciele, ukochana osoba nie będą go praktycznie wcale odczuwać. Bo nie chcę żeby go odczuwali. Nie chcę ich ranić, odrzucać. Cały czas przymykałam na to oko. Na ich problemy, to co do mnie mówili. Nie będę egoistką. Nie mogę.  Od dziś staram się nią nie być. To może być ciężkie, ale czego się nie robi dla osób na którym nam zależy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.