13 sty 2013

Smile !

Dzisiaj mam zdecydowanie lepszy humor. Nie wiem czemu. Ale stwierdziłam, że nawet jeśli nie mogę być blisko niego jako dziewczyna, to chcę być chociaż jak przyjaciółka. Bo pisanie z nim sprawia mi przyjemność, jest czymś co wprawia mnie w dobry nastrój, nawet jeśli piszemy o tym co kto jadł na obiad lub równie bezsensownych rzeczach. Po prostu nie chcę stracić z nim całkowicie kontaktu. Stwierdziłam że muszę trzymać się zasady "nie wiesz co przyniesie jutro, nie przejmuj się tym". Nie mogę stwarzać sobie tylko czarnych scenariuszy, i myśleć o tym, że wszystko pójdzie źle. Nie wiem co przyniesie jutro. Może jutro będzie jeszcze gorsze niż dziś, a może jutro wszystko się odmieni, i będzie dobrze, a nawet lepiej niż kiedyś.Nie mam zielonego pojęcia. Ale nie mogę ciągle o tym myśleć, bo zwariuję. Wiem czego chcę i tego się trzymam. Wiem, że go Kocham to po pierwsze.Chcę Jego szczęścia, i jeśli się uda, to chcę móc naprawić swoje błędy względem niego, zrekompensować mu trochę to co robiłam przez swój egoizm. Nie wiem czy będzie mi dane, ale bardzo bym tego chciała. Pokazać mu jak mi na nim zależy, i zachowywać się tak jak na dziewczynę przystało. Spędzać czas w różny sposób, nie tylko we dwoję, ale też w towarzystwie, okazywać sobie bardziej uczucia i w ogóle :). Nie wiem czy będzie mi to dane zrobić, nie wiem co przyniesie jutro, ale wiem czego chcę i tego się trzymam. Dziś pierwszy raz od 10ciu dni mam taki w miarę porządny humor cały dzień. No to zaraz lecę czytać i spać ! :)

Być może jutro wszystko się odmieni,
i będę mogła usłyszeć Twój głos !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.