8 sty 2013

The end.

Jedyne co przychodzi mi na myśl to to, że Cie kocham. Bez względu na wszystko, wszystkich, na czas, miejsce, sytuację. Dziękuję za każdą chwilę spędzoną razem. To było najpiękniejsze co mnie w życiu spotkało. Ty jesteś najpiękniejszym co mnie spotkało kiedykolwiek. Cokolwiek by się nie działo, to wiedz, że Cie kocham. Nigdy nie zapomnę chwil spędzonych razem, każdej minuty. Tych długich rozmów, i chwil milczenia, w których było nam tak dobrze. Nie zapomnę nigdy Twoich oczu, włosów, zapachu. Nie zapomnę dotyku Twoich dłoni, ani ciepła ust. Cały czas jesteś w moim sercu, mam cię o tutaj. W lewej piersi. I ilekroć będzie mi smutno, to pomyślę o Tobie, bo jesteś powodem szczęścia. Życzę żebyś odnalazł siebie w tym wszystkim. Żebyś odnalazł szczęście i to czego pragniesz. Jeśli znajdziesz szczęście z inną dziewczyną to dobrze, zrozumiem to, i będę z tego zadowolona, bo szczęście ukochanej osoby jest najważniejsze. Gdyby cokolwiek się działo, i chciałbyś z kimś pogadać, z kimś.. Z przyjaciółką. To możesz do mnie napisać. Zawsze moje ramiona są otwarte na Ciebie. Kocham Cie. I pamiętaj, że cokolwiek by się nie działo, jesteś w mojej duszy i w sercu. Kocham Cię.

Jeśli kogoś kochasz, pozwól mu odejść. Jeśli kocha, to wróci. Nie ważne za ile, ale wróci. Jak wróci, to przyjmę go z otwartymi ramionami. Nadzieja umiera ostatnia, więc dopóki krew płynie w moich żyłach będę mieć nadzieje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.