22 sty 2013

Waiting..

Czekam i czekam.. Czekam na te lepsze dni, kiedy wszystko zacznie znów nabierać kolorów. Kiedy wszystko będzie zmierzało ku lepszemu. Kiedy będę mogła się przytulić do Ciebie i powiedzieć Ci te wszystkie słowa które kłębią mi się w głowie.
Monotonia, szara monotonia.. Każdy dzień praktycznie taki sam, każdy wieczór przeleżany w łóżku z myślą o Tobie i noce, podczas których coraz częściej odwiedzają mnie koszmary.
Chciałabym móc przespać cały jutrzejszy dzień, ah.. byłoby pięknie..

Ostatnio kumpel powiedział mi "Dziwne, po rozstaniu wierzysz w miłość?". Pomyślałam sobie wtedy "To ona trzyma mnie przy życiu, wiec nie moge jej odpuścić"


Każdego dnia zadaję sobie to jedno pytanie..Czy tęsknisz..  ? Czy brakuje Ci mnie.?

Dobranoc.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.