13 sty 2013

Sleep.

Zaraz idę spać. Muszę nauczyć się zapamiętywać jak najwięcej swoich snów, a może kiedyś uda mi się mieć świadomy sen. Oby. Pozatym musze pracować nad swoim egoizmem. Jak narazie ta praca chyba nie przynosi efektów. Wszędzie grypa, nie mogę się zarazić. Dlatego  teraz popijam gripex forte czy jakoś tak. Jutro muszę na wf zdawać jakieś elementy z różnych sportów na ocenę. Masakra. Nigdy czegoś takiego nie było u nas w szkole.
Idę spać. Chyba po raz pierwszy od dawna tak wcześnie, ale nie mam co robić na kompie, ani z kim pisać. Dobranoc.

P.S. Mój dzisiejszy rysunek. Jestem zadowolona z efektu.
"Anioł nigdy nie upada. Diabeł upada tak nisko, że nigdy się nie podnosi. Człowiek upada, żeby się podnieść"

2 komentarze:

  1. Świadome sny są przereklamowane. Tak, mówię tak, bo nigdy żadnego nie miałam.
    Ale poważnie, ciekawiej jest w to wszystko uwierzyć i przeżywać jakby działo się naprawdę.
    Chyba wszyscy postanowili mnie dobić, czemu tak dobrze rysujecie, wrr.
    Wspaniałe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rysunek ! :)
    Nie chce w środe wf, po dzisiejszym mam dość..

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.