17 sty 2013

Spokój.


2 weeks.
Dzisiejszy dzień był taki spokojny, poza czasem, nie wiem jak to określić. Na wf okazało się, że dyrektor dał mi -6 na półrocze, z czego się bardzo cieszę. Oceny są jakie są, ważne, że nie ma żadnej trójki. Po szkole pojechałam z Karoliną do centrum do biblioteki miejskiej, połazić trochę po sklepach w poszukiwaniu czapki dla Karoliny, i w sumie tyle. Wyszło mi to na dobre, bo jednak raz za czas trzeba wyjść z domu, a nie tylko gnić. Po powrocie czytałam dalej książkę "Ręka Mistrza" Stephen'a King'a, i nawet nie zauważyłam kiedy przymknęły mi się powieki. Obudziłam się za chwilkę, nastawiłam budzik, i usnęłam. Pomimo budzika spałam prawie do dwudziestej. Miałam się uczyć na Polski, bo mam 4/5 ale nie mam energii i chęci. To nic, na koniec roku będę mieć piątkę  postaram się o to. Ciekawi mnie bardzo wrzesień. Nowa szkoła, nowi znajomi, "nowe życie". Dopiero dziś zdałam sobie sprawę, że pierwszy raz od niepamiętnych czasów będzie mi dane spędzić więcej czasu z zupełnie nowymi ludźmi. I z tego, że poznam tyle nowych ludzi, i z każdym z nich jakby się uprzeć mogłabym zacząć znajomość. Tyle osobowości, charakterów. A przede wszystkim zdałam sobie sprawę, że nikt mnie tam nie zna w sumie, i mam "czyste" konto. Bez żadnych stereotypów, wytartych zachowań czy opinii. Mogę pokazać się od "dobrej" strony, przy tym samym nie udając kogoś kim nie jestem. Mam nadzieję, że jakoś mi się uda i, że przezwyciężę swój strach do zawierania nowych znajomości, i że będę potrafiła chociaż troszkę otworzyć się na nowych ludzi, nowe więzi międzyludzkie. Zobaczymy co przyniesie jutro. Pod koniec stycznia miałam jechać na weekend do Wrocławia do Klaudii, ale nie wypaliło, za to mama powiedziała, że nie ma problemu, żeby Klaudia przyjechała do mnie w maju, na weekend, kiedy będę mieć urodziny. No więc do maja ^ ^.

Teraz jeszcze chwilę poczytam książkę, i napiszę parę cytatów z niej które mnie urzekły:

"Zdolność do zadawania bólu to największa siła miłości"

"Bądź odważny. Nie obawiaj się rysować tego co ukryte"

"Jedno potknięcie można wybaczyć mówiąc, że błądzić ludzka rzecz"

"Przez jakiś czas nie spotykaj się z nim, złap dystans i dopiero wtedy się z nim spotkaj. Poukładaj sobie całą sprawę w głowie i dopilnuj, żeby on też miał jasny obraz sytuacji"

"Znajomość która rozpoczęła się wspólnym śmiechem musi być udana"

"Nie można zamknąć za sobą drzwi do przeszłości, można tylko wynagrodzić komuś krzywdy jakie się wyrządziło i iść dalej"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz kilka słów od serca.