18 sty 2013

Romans z chemią + zakwasy.

Witam !
Dzisiejszy dzień minął przyjemnie, w szkole było w miarę. Napisałam poprawę kartkówki z Polskiego na cztery strony z zeszytu, ciekawe czy pani mi da na półrocze 5.  Po szkole byłam na treningu. Nasz układ wygląda coraz lepiej, już nie mogę się doczekać efektu końcowego. Jak wszyscy nas zobaczą to im kopary opadną z wrażenia, damy czasu, bo mamy świetną koncepcje no i układ. Uwielbiam spędzać wtorki i czwartki na treningu. Uwielbiam tych ludzi,  muzykę, taniec, nawet ten specyficzny zapach sali i pot na czole. To jest jakaś odskocznia od codzienności, a przede wszystkim pozwala mi się rozluźnić i odpocząć. Jednak    zakwasy dają znać. Wszystko mnie tak boli, że nawet podczas siedzenia czy chodzenia czuję dyskomfort. Zaczynając od spodów stóp, łydek, ud i pachwin szczególnie, pośladków, pleców, rąk, szyi i niewiadomo na czym jeszcze kończąc. Czuję chyba każdy mięsień swojego ciała, prawie jakby ktoś mnie porządnie pobił. Ale to nic, bo kocham treningi i taniec, uwielbiam rozgrzewki, śmieszne sytuacje i momenty, wygłupianie się dziewczyn na sali, śmianie się z byle czego, nasze zgranie się ze sobą wtedy kiedy każda ma robić swój indywidualny krok, "ostatni raz" trenera i wszystko inne. Od marca zaczynamy festiwale, będzie ogień. Rozwalimy konkurencję.

A teraz cała obolała kładę się do łóżka i będę gorąco romansować z chemią, bo jutro mamy kartkówkę. Z alkoholi. Chcę dostać 4 albo 5, bo ta kartkówka jest łatwa, ale trzeba trochę  się nauczyć. No nic, damy radę. Jutro wcześniejsza pobudka, ale już się przyzwyczaiłam..

A co do mojego samopoczucia, to jest całkiem w porządku. Wiadome, czasem za dużo myślę o pewnych sprawach, szczególnie wieczorami, czasem troszkę tęsknie i się martwię, ale mimo wszystko jest lepiej. Jakoś się trzymam. No przecież trzeba żyć dalej, a wiem, że po jakimś czasie wszystko się rozwiąże, w lepszy lub gorszy sposób :)

A więc Oyasuminasai czyli dobranoc !  

1 komentarz:

  1. Ty masz romans z chemią, a ja z angielskim ;D


    Obserwuję i liczę na to samo ^^

    only-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Napisz kilka słów od serca.