15 sty 2013

Always smile.

Drugi dzień z rzędu mój humor jest na dość wysokim poziomie, i się z tego cieszę. W szkole  jak to zwykle, troche zabawnie, wystawianie ocen na półrocze, ostatnie poprawianie i naciąganie ocen, jak wszędzie.

Pozytywny nastrój mnie nie opuszcza, czasem lekko zanika, ale dalej jest silny. Wiem, że wszystko się jakoś rozwiąże, w ten czy inny sposób. Będzie dobrze, wiem to. Nie można cały czas żyć ze zwieszoną głową i "płakać nad rozlanym mlekiem". Czekam na to co przyniesie mi los, i zmierze się z wyzwaniami kolejnego dnia. Wiem, że popełniam wiele błędów, ale jestem tylko człowiekiem i mam prawo nie być idealna. Nigdy nie byłam, nie jestem i nie będę :). Staram się walczyć ze złymi cechami swojej osobowości. Dążę do spełnienia marzeń. I wiem, że wszystko się ułoży. W ten, czy inny sposób. Przywrócę ład i porządek, jakoś dam radę.


1 komentarz:

Napisz kilka słów od serca.